ماه رمضان داره تموم ميشه سفره ي خدا رو دارن جمع ميكنن
نوشته شده توسط : sara jooon

دوباره سلام

ماه رمضان هم تمام شد ماه ميهماني خدا هم تمام شد آخ كه چقدر دلم براش تنگ ميشه

تو اين ماه مبارك و قشنگ بيشتر با خدا دوست بودم حرف ميزدم و خدا جوابمو ميداد

خدا جون خداي خوبي هاي بزرگ و مهرباني هاي بي كران

دلم ميخواهد فاصله هارا از ميان برداري هم فاصله ي خودم با تو هم فاصله من با او

خدا يا همه مريض ها را زود تر به سلامتي باز گردان

بي پناهان را پناه ده  و بيچارگان را چاره

آدماي زيادي هستن افتادن ته چاه ته چاه هاي عميق منتظرن منتظر تو كه براي و يك باره ديگه بهشون بگي كه راه  برگشت هست كه تو هستي بزرگيت هست

خدايا دلم براش تنگ شده

دوستم داره

دوستش دارم اما فاصله  روي  زمين بينمون زياده

خدايا ميخوام موضوع رو به مامانم بگم اما ميترسم آره چي ميشد من هنوز بچه باشم

اي اي اي

چون آدما وقتي بچه ان همه چيز رو بدون ترس ميگن بي ريا به زبون ميارن

اما حالا همه براي حرف هاشون مِن مِن مي كنن براي هر حرفي دليل دارن توجيه ميكنن اصلا .....

خدايا تو اين دنيا من عاشقم يه عاشق تنها يه عاشقي كه دلش ميخواد با همه باشه اما نميشه

يه ياره خوب دارم پشتمه  يه پشته محكم مي تونم بهش اعتماد كنم تو اين دنياي بي اعتمادي  اما ميخوام به همه بگم دوسش دارم

ولي

ميترسم

ميترسم

ميترسم

نمي دونم چرا

دوسِت دارم خدايا تنهام نزار نه منو نه اميرمو

يه كاري كن موضوع رو بتونم به مامانم بگم

دوسِت دارم ..........

 

S.A





:: بازدید از این مطلب : 658
|
امتیاز مطلب : 93
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : 16 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
علیرضا در تاریخ : 1389/6/19/5 - - گفته است :
سلام شما هم وبلاگ جالبی داری من شما را حتما لینک میکنم موفق باشی بای=DD


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: